Reference
Vybrané spolupráce, kterých si velmi cením…
Jak hodnotí klienti naši spolupráci?
Udělala jsem si prostor o pro srovnání svých myšlenek, nastavení priorit, utvoření svých strategií – v mém případě zejména pro vypořádání se s pracovními výzvami.
Překvapil mě kreativní přístup – důraz na použití vizualizace Třeba kreslení nebo práce s modelínou.
Pro mě netradiční způsob, který přinesl nové vhledy na téma, aktivně zapojil další smysly, a to přineslo další myšlenky, objevy, závěry… Také důraz na uvědomění si svého těla – jak se cítím v těle, co není dobré a proč.
Iveta Bajgarová
Senior HR Specialist
Veronika projevuje osobní, přirozený přístup, kterým si rychle získá důvěru klienta.
Z několika jednoduchých typových pracovních situací, se kterým jsem si nevěděl rady, nebo jsem neměl jistotu, vykrystalizovala témata na celé setkání.
Zpracovaná témata během několika lekcí hodnotím jako velký přínos pro svůj budoucí profesní život. Reálné situace na pracovišti, které jsme spolu rozebrali, jsou dobrým základem, který budu v pracovním a osobním životě dále rozvíjet.
Lukáš
Vedoucí oddělení MČ
Co vám koučování přineslo?
Koučování pomohlo být více „mindfull“ ve smyslu být v práci víc v přítomném okamžiku, uvědomovat si, co se děje s mým tělem a tím mít lépe pod kontrolou stres a tak lépe ovládat svoje reakce – včetně řízeného zrelaxování.
Co vás na cestě s koučkou nejvíc překvapilo?
Překvapilo mě, jak výrazně mě zaměření se na to, co se děje v těle, posunulo ve smyslu lepšího ovládání a kontroly toho, co se mi děje v hlavě a co prožívám.
V čem vidíte reálný přínos pro svůj život?
Zlepšení kontroly nad prožíváním stresu je užitečné vždy a všude:)
V čem ještě? 🙂 Samotné nastavení pozornosti na uvědomování si těla a co se v něm děje v různých situacích je podle mě výborným nástrojem seberozvoje.
Pro koho si myslíte, že je takový přístup v koučování vhodný?
Mám za to, že tento postup je univerzálně využitelný pro jakoukoliv klientelu, protože cílí na poznání sebe sama – co mám v hlavě, co mi to dělá s tělem, tím umožňuje poznat i některé opakující se tělesné (především stresové) reakce a tím otevírá cestu pro jejich korigování.
Helena Rampachová
Předsedkyně rady Asociace poskytovatelů adiktologických služeb
S Veronikou jsem se potkala na koučování ve chvíli, kdy jsem si řešila spoustu vztahových otázek, moc jsem nevěděla, jak pokračovat dál ve vztahu, jaký si vztah ředstavuju dál a co vlastně chci.
Na společných setkáváních jsem k mému velkému překvapení dokázala být naprosto otevřená a upřímná a Veronika mě dovedla k tomu, že jsem uměla pojmenovat, co cítím a proč. Nevysvětlovala, jen se dokázala dobře zeptat, naslouchat a vnést do toho jiný pohled.
Na otázky jsem si našla odpovědi sama a za ten půlrok společného setkávání jsem se hodně posunula já v tom, co chci dál, co je pro mě důležité v životě a ve vztazích.
Myslím, že koučink přišel v ten správný okamžik. Doporučila bych koučink s Verčou každému, kdo si v životě řeší nějaké těžkosti, trochu tápe a neví, co dál.
Verča mu situaci nevyřeší, ale rozhodně ho nasměruje tím správným směrem a dá mu prostor, aby si vše pojmenoval a ujasnil.
Zuzana Zahradníková
Tlumočnice
REFERENČNÍ SPOLUPRÁCE
KORPORÁTNÍ & STÁTNÍ & NEZISK
» TRASK: Team Leadership Program YES, YOU CAN. – Rozvoj teamleaderů napříč firmou (Vedení týmu, komunikace, mentoring) (2021- 2022)
» Guide Vision: Strukturovaná komunikace a argumentace (2020-22)
» Český Aeroholding: Manažerská akademie (2014–16; lektorský tým České cesty)
» Deloitte Czech Republic: Globální leadership program pro manažery a team leadery · Soft-skills akademie pro nové auditory · Onboarding · Interní koučink. (2018-19)
» Škoda auto – Team Fusion Simulation – sloučení týmů (2017) · Team-Vision 2025 Workshop – tvorba vize (2018)
» MČ Hradec Králové: Koučování vedoucích pracovníků; kurzy: Mezigenerační spoupráce a diverzita · Emoční inteligence; Posílení týmové komunikace (2018- 23)
» Penny: Dynamic Presentation in English (top management) – storytelling, autenticita a přesvědčivost, (2021) · Příprava prezentací řečníků na mezinárodní konferenci (v NJ) (2019)
» Letiště Praha: Telefonická komunikace pro IT Helpdesk. (2018,19)
» Metrostav: Projekt pro personální rezervy: posílení kompetencí v oblasti vedení lidí – situační vedení lidí a motivace, zpětná vazba, konflikty, typologie osobnosti MBTI (2016-18)
» Lego: Asertivní komunikace a zpětná vazba · Vyjednávání, Prezentační dovednosti · Konflikty a tým (2016 – 2019)
» Krajský úřad Pardubického kraje: Posílení kompetencí ředitelů středních škol ve vedení lidí (2017)
» E.ON: Jak dávat zpětnou vazbu uvnitř týmu · Improvizace v komunikaci · Rétorika a argumentace · Individuální koučink v oblasti sebeřízení (2014-16)
» STAHLGRÜBER, a. s.: Manažerský individuální balíček – individuální koučink pro liniové manažery (2014–2015)
» Kostal: Vyjednávání pro obchodní tým; Práce s emocemi v konfliktu (2015)
» HUDY: Týmové role a řešení konfliktů (2015)
» GE Aviation: Asertivita pro ženy – specifika komunikace v mužském prostředí (2015)
Sociální oblast a metodické kurzy:
» IES o. s.: Vzdělávání pracovníků v sociálních službách: Stressmanagement v sociální práci, Zvládání konfliktů s klienty v terénní práci, Metodika zážitkové pedagogiky;
» Prázdninová škola Lipnice: Lektorské dovednosti; Zážitková prezentace; Jak pracovat s reflexí a zpětnou vazbou;
» Hobit: Poskytování zpětné vazby v týmu;
» Česká Diakonie: Využití zážitkové pedagogiky v práci s klienty;
» Step by Step: Workshop poskytování zpětné vazby pro ředitele škol; Situační leadership; (2021 – 2023)